Tillbaka för en nystart... Snart!

Jo eller hur... Hur många gånger har jag inte kommit tillbaka för att sedan försvinna igen? Jag har faktiskt inte svar på det själv ens, haha. Men jag vill ju så gärna ha igång den här, min egna lilla plats där jag kan uttrycka mina känslor i ord, spara minnen och kanske på samma gång inspirera och hjälpa någon vänlig själ. Jag vet bara inte hur eller var jag ska börja, vad jag ska skriva, vart jag ska få motivation och hur jag ska kunna få den bra när allt tar så jäkla lång tid och mina tankar ibland snurrar ihop sig i en enda stor klump. Men ärligt talat, om man inte försöker så kan man inte heller lyckas! Så jag försöker, hundra gånger om det så krävs. Jag försöker tills jag har bestämt mig för om det är värt att fortsätta eller inte. 
 
Vill i alla fall tacka så otroligt mycket för att ni som är kvar faktiskt är kvar. Helt otroligt egentligen hur många ni är som fortsätter att ge mig chanser till att förbättras. Jag ska snart försöka återgälda er på något sätt, men känner att jag i första hand vill prioritera att få ordning på själva sidan innan jag sätter igång med skrivandet på riktigt. Tack vare världens bästa Paulina som ordnat med designen så är det faktiskt bara några av presentationerna jag har kvar innan allt är i sin ordning. Är så sjukt nöjd med utseendet att det nästan är löjligt, inga ord kan visa min tacksamhet till dig Paulina men vill ändå säga TACK TACK TACK! 
 
Så... Det enda jag egentligen ville med det här inlägget var att säga att jag är på gång men att det tar sin lilla tid. Har full förståelse för de som inte längre orkar vänta, men jag hoppas ändå att det i slutändan blir värt mödan för er som härdar ut ett litet tag till. 
 
En bild på min vackra och underbara sagoprins får avsluta det här inlägget. Han har blivit så vuxen! 
 
 
 

Kommentarer
Sofia

Åh va roligt att du är "Tillbaka"!! Har suttit och klickat in för att se om du har uppdaterat. Och när du bytte header fick jag spel! Sjukt roligt att läsa din blogg och sjuukt fina bilder! Kram! <3

Svar: Åh vad glad jag blir att läsa! Tusen tack för ett peppande och glädjande kommentar! Kram!
lisaaxelssoon.blogg.se

http://photobysissi.blogg.se
Datum: 2013-09-26 | Tid: 21:53:11
Paulina

Äntligenäntligenäntligen!!!! Känn ingen press haha ;) Hade varit så roligt om du hade kommit igång med bloggandet tycker jag, alltid roligt att läsa vad som händer i ditt och hästarnas liv. Så tråkigt att behöva vänta på att vi ska ses för att få veta allt då. :D Du är ju skitgrym både på att fota och skriva! Längtar tills du känner dig klar att börja även om det så betyder ett inlägg eller 500.

Svar: JAG ÄLSKAR DINA SNÄLLA KOMMENTARER! Tack, tack tack för alla peppande ord och snälla komplimanger. Blir rörd juuu! :'D
lisaaxelssoon.blogg.se


Datum: 2013-09-26 | Tid: 22:39:25
Wilma

vad kul att är tillbaka :). Underbar bild!

Svar: Härligt att läsa! Tack så mycket! :)
lisaaxelssoon.blogg.se


Datum: 2013-09-26 | Tid: 23:16:33
Moa

Vet precis känslan av att verkligen vilja komma igång och så bara snurrar det ihop sig i huvudet ^^
Alltid kul att se nytt från dig och dina pojkar så jag hänger kvar på ett hörn oavsett om det är 3 timmar eller 3 månader mellan inläggen :D

Svar: Haha usch ja, så jobbigt är det! Åh vad glad jag blir! :'D
lisaaxelssoon.blogg.se

http://mos410.blogg.se
Datum: 2013-09-27 | Tid: 08:16:57
Anonym

Jag kan vänta hur länge som helst :')

Svar: Åh vad glad jag bliiiir att läsa! :'D
lisaaxelssoon.blogg.se


Datum: 2013-09-27 | Tid: 08:45:49

E-posten publiceras ej!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webbadress:

Kommentar:

Trackback